Gucci: Spring 2010 Ready-to-Wear

miercuri, 11 martie 2009

Desertul primavara- prima mea colectie

Duminica, 8 Martie, am avut prima prezentare de moda la Hotelul Novotel din Bucuresti. Un succes pe care nu mi l-am inchipuit vreodata! Si in acelasi timp cel mai frumos cadou primit de ziua mea. In cadrul acestui eveniment mi-am prezentat si eu prima mea colectie pe care eu am facut-o cu manutele mele si pe care o puteti vedea putin mai jos. Organizarea, in mare, a fost facuta de mine. Multumesc pe aceasta cale, Elenei Tinis si lui Marcel Gal pentru colectiile pe care le-au prezentat la hotel. Deasemenea, le sunt foarte recunoscatoare tuturor celor care m-au ajutat sa realizez acest eveniment. Sper ca in viitorul apropiat sa fac din acest eveniment unul dintre cele mai cautate si asteptate de oameni.





Marcel Gal si colectia care a lasat fara cuvinte multi dintre barbatii prezenti la primul Fashion Brunch.


Elena Tinis. O colectie a femeii puternice din perioada razboiului. O colectie care inspira multa putere si personalitate.



Bravo celor doi!!! Multa bafta in continuare!

Si nu uitati: LEARN TO BE HAPPY!!!

Niciun comentariu: